Saturday, August 11, 2012

hari ni nye cte..

hye smua...
aku pon xtaw nk tlis pe...
 boring kot dok kat umah...
 nk on9 pon boring je..xad pe yg best...
so aku layan je la blog ni..
teman setia aku...klu ad msalah je aku bleh cte kat dlm ni..
ye la kan..xtaw nk cte kat sape... 
nk cte pe dlu ea..aku pon xtaw nk cte pe dlu... 
kdg2 2 aku rase sunyi xad bf..tp wat mase skrg aku xnk ad bf dlu..ye la kan klu ad skrg..
nt ggu pelajaran aku je..so aku sbar je..nt da keje da ad bnyak duit bru cri bf..hehehe(terlebih sdah)
ad kwn pon kdang2 ad nye leh percaya,ad nye xcaya..dua muka kata org kn..so aku xnk ckp sape2 pon kn...nt bnyak lak dosa aku..hehe.. 
aku ni klu kwn 2 baik dgn aku,aku msti baik dgn dye..tp aku xnk la kwn 2 buruk2 kn aku...
aku seorg kwn yg baik..xbaik nk buruk2 kn org..tp kdang2 aku jhat gak..hehe..jhat aku bkan nk bunuh org ke pe kn...
xpe la..org nk sngka aku ni jhat ke pe..lantak kat org la..aku x kisah..jnji aku x ggu hdup owg da le...
pe lg ea aku nk cte...
klu cte psal kwn..huh...da nek mlas aku...
asyik2 kwn..kwn..kwn..kwn.. je...haiz...
smua nye ad masalh..so aku wat bodoh je la...
da nek tension aku....n aku mlas nk amek taw da..
jnji dye owg x ggu,aku pon x ggu dyeowg...so seri la yer..

2 je kot...
harap xad yg  tersentap lak..
ske ati aku  la klu aku nk cte kat dlm ni..jnji aku x ggu owg k,...
thank klu ad yg pham..
aku jnis klu nk kwn bukan nk bermusuh..smua nye aku kwn baik..
tp ad je yg x pndai menghargai aku..  

Thursday, June 21, 2012

rindu sgt2 kat mereka..

hye smua...
da lame aku menyepikan...
dan da lme sgt2 aku x update blog..
biasa la kan student..mane ad mse kan...asyik study je..hahaha
entry kali ni aku nk bg taw korang yg aku rndu sgt2 kat kwn kolej aku...
tp x taw la kn..dye owg ingat aku lg ke x?
tp aku ni jnis ingat lg kwn2...dye owg tetap dlm ati aku....
kwn2 jgn hampa kan aku ye...ape2 pon kowg tetap kwn aku...
sdih ni....
bnyak sgt2 kenangan mse kat umah sewa...aku x kn lpe smpai aku mati...2 la kenangan yg paling best... 
npe ea tbe2 je aku bleh rndu sgt2 kat kwn kat kolej..sdang kn da lme kte owg berpisah...
masing2 still stdy lg...just x sme poli je...
ermmm...ntah le ape aku nk ckp da ni...
kat sni je kot...nt klu mse lg aku akn update blog ni..
bye2...
kat bwh ni ad la gmbar kenangan2 aku mse kat kolej

                                                                    ni raihana astina
time ni mase nk konvo...
rndu sme dye 


ni la gmbar kwn rapat aq..
sgt2 rapat..
adiba,raihana dan me
aq rndu sgt2 kat mereka..
aq nk bg taw mereka,
yg aq rndu sgt2 kat mereka...


harapan aku:jgn lpe aku...sbb aku x pnah nk lpekan kowg..wlaupun kte x sme bangsa,tp kte 1 malaysia...xkira bngsa n negara..kte tetap manusia..btol x?hahaha

layan la gmbar2 di bwah...









bye...